Politica de Retur a Produselor

Politica de Retur a Produselor

Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna gratuit în 30 de zile calendaristice de la momentul livrării/achiziționării,

 

Se trimite formularul de retur până cel târziu în a 30-a zi calendaristică de la data livrării/achiziționării, electronic (document scanat si semnat) la contact@bijuterii-uniq.ro,  sau la adresa Bucuresti, Sector 6, Str. Lt. Av. Gheorghe Caranda nr. 8, bl. B4, sc. A, et. 1, ap. 5.

 

Serviciul Retur gratuit în 30 de zile nu influențeaza în niciun fel drepturile tale legale de retragere în 14 zile pentru comert la distanta.

 

Detalii despre dreptul la retragere:

 

Cumparatorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un produs sau să renunțe la un serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare.

 

Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui produs sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului produs – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat.

 

ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.

 

 

Conditii generale pentru returul produselor vândute și expediate de Bijuterii Uniq:

 

Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

 

Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.

 

Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

 

Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, nepurtat, fara pete sau rupturi. Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, lovituri, sau produsele cărora le lipsesc accesorii.

 

Produsele marcate în formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost selectateîn site la solicitarea returului.

 

Daca în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată.